niedziela, 8 stycznia 2017

Przejdźmy do konkretów.

8 stycznia 2017 - 22:24
Hej, jestem Wiki, jutro są moje osiemnaste urodziny, jak i również próbny egzamin z socjologii, na który się nie uczę, bo i tak go obleję. Zamiast tego postanowiłam założyć bloga, bo czemu nie, kto mi zabroni?
Słowem wstępu - jestem blond koziorożcem, mieszkam w Anglii, kocham psychologię i koty, a nienawidzę wręcz teorii o globalizacji, której za nic nie potrafię zrozumieć (dlatego też obleję jutrzejszą socjologię). Dorabiam sobie w kawiarni, gdzie serwuję staruszkom odrobinę humoru, uśmiechu, zrozumienia no i herbaty z mlekiem(fuj)! Macałam sarnie i owcze mózgi; kroiłam świńskie serce, a jak byłam mała to z kuzynem odrywałam muchom skrzydełka, nóżki, a potem wrzucałam je do mrowiska... Dobra, trochę się zagalopowałam.
Moja głowa jest pełna pomysłów na tego bloga, dlatego nie spodziewajcie się, że szybko odejdę, co to to nie. O czym zamierzam pisać? O wszystkim i o niczym. Mam już kilka pomysłów na kolejne notki, a lista cały czas rośnie, także moi drodzy zapraszam do obserwowania, komentowania i śledzenia moich wypocin.
Kolejna notka pojawi się w przeciągu 2-3 dni.
Zapraszam do dzielenia się swoimi blogami (ale bez chamskiego spamu, proszę)! Z chęcią zerknę. (:
SłoneczWiki.

2 komentarze:

Copyright © 2016 SłoneczWiki , Blogger